Home > Klantenservice

Klantenservice

Veelgestelde vragen

Hoe lang moet ik minimaal huren?

De minimale huurperiode is 3 maanden, daarna is de huur van je opslagbox dagelijks opzegbaar.

Heb ik altijd toegang tot mijn opslagbox?

Je hebt 7 dagen per week onbeperkt toegang tot je opslagbox van 07.00 tot 23.00 uur.

Is de opslagruimte beveiligd?

Ja, bij Storagebox staan je spullen altijd schoon, droog en veilig. Wij zorgen voor optimale veiligheid binnen- en buiten onze vestiging door middel van: camerabewaking, inbraakalarm, rookmelding, unieke toegangscodes en je eigen speciale self-storage slot. Daarnaast werken we samen met Politie, Brandweer en de hondenbrigade om het voor iedereen veilig en vertrouwd te houden!

Hoe zit het met de verzekering van mijn spullen?

Informeer hiervoor je huidige inboedelverzekeraar. In de meeste gevallen zijn jouw spullen via je eigen inboedelverzekering ook buitenshuis gratis meeverzekerd.

Is het verzekeren van mijn spullen verplicht?

Om alles veilig en verzekerd te houden ben je verplicht om je spullen te verzekeren als je deze wil opslaan bij Storagebox. Neem daarom altijd eerst contact op met je inboedelverzekeraar voordat je je spullen op gaat slaan.

Kan ik ook een opslagbox reserveren?

Nee, wij kunnen helaas geen opslagbox voor je reserveren. Pas wanneer de eerste betaling is voldaan, is de ruimte definitief voor jou. 

Is het mogelijk om de opslagboxen vooraf te komen bekijken?

Natuurlijk! Je kunt een afspraak maken voor een bezichtiging. We hebben verschillende soorten opslagboxen beschikbaar. Zo kun je eenvoudig bepalen welk type opslagbox het beste bij je past.

Wat mag ik NIET opslaan?

Het is niet toegestaan om de volgende spullen op te slaan:

  • motoren en scooters
  • elektrische voertuigen zoals fatbikes
  • elektrische fietsen en brommers
  • bederfelijke etenswaren
  • vuurwerk
  • ontvlambare en illegale goederen
  • spullen met een emotionele- of financiële waarde

Weet je het niet zeker? Neem dan gerust contact met ons op.

Waarom is mijn eerste factuur anders dan de maandelijkse huur?

Jouw eerste huur heeft betrekking op de periode vanaf jouw startdatum tot het einde van de maand.

Bijvoorbeeld: huur je vanaf de 15e van de maand, dan betaal je bij aanvang voor de helft van de maand (van de 15e tot einde maand). Op de 26e van iedere maand incasseren we altijd de huur voor de volgende maand. Geen zorgen, mocht je eerder opzeggen en niet langer dan een maand willen huren dan storten wij automatisch het teveel betaalde bedrag terug.

Als jouw startdatum na de 26e van de maand is dan is jouw eerste huurbetaling voor de periode tot het einde de maand plus de volledige maand erna. Dit komt omdat je de huurovereenkomst afsluit na onze maandelijkse incasseringsdatum.

Hoe kan ik mijn huur opzeggen?

Opzeggen gaat supereenvoudig in jouw persoonlijke Storagebox account. Ga hiervoor naar onze website om in te loggen. Ook kun je ons bellen of mailen als je de opslagbox wil opzeggen.

Kies uit onze opslagboxen

De ideale oplossing voor tijdelijke opslag in Arnhem vind je bij Storagebox. Of je nu voor korte of lange termijn een opslagruimte nodig hebt, wij hebben altijd een opslagbox die bij jouw behoeften past.

Let op: Dit is een testomgeving

Alle teksten, afbeeldingen en inhoud zijn tijdelijk en fictief.
Aankopen, overeenkomsten of andere interacties via deze site zijn niet geldig.

Er worden op dit moment nog geen daadwerkelijke
producten geleverd of diensten verleend.

Bedankt voor je begrip!